ICT
Floortje
"Omdat ICT meer is dan je denkt… Je kan er heel veel plezier uit halen. Ja, gewoon doen."
student ICT

Ik vraag altijd aan mensen: ‘Wat verwacht je voor opleiding bij mij?’ Dan komt er iets van mode uit ofjournalistiek of communicatie. Toen zeiden mijn ouders: ‘Waarom ga je niet iets creatiefs doen?’ Mijn moeder was directeur van een ICT-bedrijf. Die zei: ‘Je bent ook technisch, waarom wil je dat niet combineren?’ Zo ben ik ICT gaan doen. ICT heeft natuurlijk wel een stereotype van wat voor soort mensen er zitten. Dat bleek helemaal niet zo te zijn. Uiteindelijk doe je het voor jezelf en ik vond ICT heel leuk. Omdat ICT meer is dan je denkt… Je kan er heel veel plezier uit halen. Ja, gewoon doen.
Zie de hele video waarin Floortje uitlegt waarom ze ICT is gaan studeren.
Deel dit verhaal
Veelgestelde vragen

